Wij blijven bereikbaar om je bij te staan! De regeling en aanpak verschilt per regio,  bekijk hieronder de info voor jouw regio:

 

Voor ABVV-leden: Mijn ABVV

Via Mijn ABVV heb je toegang tot je persoonlijke dossier: gegevens controleren, de betaling van je lidmaatschap of de uitbetaling van je werkloosheidsuitkering opvolgen, toegang tot je fiscale en andere attesten .. Het kan allemaal van thuis uit.

Een vraag over jouw dossier, jouw uitkering bij (tijdelijke) werkloosheid? Meld je aan in Mijn ABVV en vul daar het formulier in. Je vraag komt dan rechtstreeks terecht bij jouw werkloosheidskantoor. Zij hebben toegang tot jouw dossier en beantwoorden je vraag.

 

Tijdelijk werkloos?

Heeft je werkgever tijdelijke werkloosheid ingeroepen? Hier vind je meer info. Met specifieke vragen kan je ook steeds terecht bij je ABVV-gewest (zie hierboven).

 

Volledig werkloos? Stempel elektronisch

Ben je volledig werkloos? Dan kan je je stempelkaart op de computer invullen en doorsturen. het enige wat je nodig hebt is een elektronische kaartlezer of de ITSME-app. Meer info over elektronisch stempelen vind je hier.

 

Documenten?

Deponeer je documenten in één van onze brievenbussen of bezorg ze per post aan je ABVV-kantoor. We legen onze brievenbussen zoals normaal.

 

Links en downloads

Mijn ABVV

Online stempelen

Alle ABVV-info over corona