Juli 2022
Cover pensioenen hoe zit het nu

Nu de regering de pensioenhervorming voorbereidt, maakt het ABVV – in tien vragen en antwoorden – de stand van zaken op over de pensioenen: leeftijd, voorwaarden, zware beroepen, minimumpensioen, pensioenbonus, enzovoort. Je leest het hier.

November 2022
cover dnw 6 2022

ABVV-ledenmagazine

Klimaatverandering: actie is nu nodig | Vrouwen in actie | Loonnorm: de wet van 0% | 100 jaar De Mick  | Samen tegen burn-out! | Jobbonus: mis niets waar je recht op hebt!

November 2022
cover echo 8 2022

Federale begroting vanuit een koopkracht-bril | Pensioenhervorming: vakbonden en werkgevers aan zet in gemengde commissie NAR-CRB | Nieuw in de kringloopeconomie: de herstelbaarheidsindex | Wijzigingen procedure re-integratietraject (RIT) langdurig zieke werknemers | Regering bespaart fors op tijdskrediet, loopbaanonderbreking en thematische verloven | Werkgever mag niet zomaar gewaarborgd loon inhouden bij gemiste controle | Regionale task force energie | Jaarlijkse armoedebarometer | Decenniumdoelen | Knelpuntberoepen: wie treft schuld? | CDT richt migratieplatform op in Marokko

Abonneer je op onze nieuwsbrief.