Vijf nul vijf - concerten voor menselijkheid

05 mei 2024, 11:30
Inhoudstype
Description

Ga op 5 mei naar Antwerpen en maak samen met Bart Peeters, Selah Sue, Zwangere Guy en andere artiesten een statement voor menselijkheid en solidariteit.

'Concerten voor menselijkheid' is een initiatief van een grote groep geëngageerde burgers, gesteund door artiesten, de cultuur- en eventsector, het middenveld en tal van organisaties. Allemaal willen we één ding: leven in een menselijke samenleving. We komen samen op voor een wereld waarin iedereen een eerlijke kans krijgt op een goed leven; een wereld waarin we iedereen als mens zien, waarin we zorgen voor elkaar en onze planeet. We zijn met velen die geloven dat het beter kan. Menselijker, oprechter, rechtvaardiger, zorgzamer. Wij zijn met velen die willen opbouwen in plaats van afbreken. Wij zijn solidair met iedereen die onze aandacht nodig heeft, nu én in de toekomst, binnen en buiten ons kleine land.

Luister op de 505 - Concerten een hele dag naar de beste muziek en interessante sprekers. En dat helemaal gratis.

Praktisch

• Zondag 5 mei op het Sint-Jansplein in Antwerpen.
  • Open om 11u30. Live-optredens starten om 12u30 en eindigen om 21u30. Om 22u sluit het terrein.

Meer info op 505concerten.be

Zet je op aanwezig en nodig je vrienden uit via dit evenement.