Payroll Officer Algemene Centrale
De Algemene Centrale van het ABVV zoekt v/m/x
Payroll Officer
voor onmiddellijke aanwerving
Wie is de Algemene Centrale van het ABVV?
De Algemene Centrale van het ABVV (AC-CG) verleent diensten aan werknemers en verdedigt hun belangen in een twintigtal sectoren waarvan de bouwnijverheid, de scheikunde, de schoonmaak, de dienstencheques, de textiel, het glas, de bewaking, de sociale economie, slechts enkele voorbeelden zijn. De Algemene Centrale is met haar 450 werknemers, verspreid over het ganse land, binnen de ABVV-familie, een van de centrales die ten dienste staat van het grootste aantal aangesloten leden. De Algemene Centrale streeft ernaar om een voorbeeldwerkgever te zijn, met grote aandacht voor het persoonlijk en professioneel welbevinden van haar personeel.
De job
Binnen deze functie zorg je voor een correcte betaling van de lonen (er is geen sociaal secretariaat). Je beheert de afwezigheden en je behandelt vragen m.b.t. de loonadministratie. Verder beheer je de dossiers rond arbeidsongevallen en tijdskrediet en denk je mee over de visie van de personeelsdienst. Je assisteert bij projecten van A tot Z en draagt zo bij tot de realisatie van de HR doelstellingen binnen de organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze werknemers. Binnen deze functie rapporteer je rechtstreeks aan de Manager personeelsdienst en HR.
Ben je flexibel en dynamisch ingesteld en klaar voor een boeiende uitdaging? Lees dan verder en solliciteer.
De voornaamste aspecten uit het takenpakket bestaan uit
-
Beheren van de payroll voor ons personeel federaal en dat van de afdelingen
-
Bijhouden cijfers en rapportering naar HR Manager (arbeidsongevallen, loonkost, …)
-
Beheer van policies en van extralegale voordelen
-
Fungeren als aanspreekpunt voor al onze werknemers
-
Facturatie naar de afdelingen
-
Contacten en betalingen voor RSZ en FINPROF
-
Administratie personeelsdossiers en administratieve verwerking van arbeidsongevallen, groepsverzekering,…
-
Invullen sociale documenten, formulieren RVA, mutualiteit,…
-
Factuurcontrole
-
Opvolgen van de sociale wetgeving
-
Uitwerken van nieuwe procedures en optimaliseren van de bestaande
Profiel
- Je hebt een diploma bachelor sociaal werk optie personeelswerk/advisering of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt reeds enkele jaren ervaring binnen de payroll
- Je hebt een zeer goede kennis van het Frans, zowel schriftelijk als gesproken
- Je bent vertrouwd met Microsoft Office: Word, Excel, Outlook …
- Je herkent jezelf in de beginselen en doelstellingen van de socialistische vakbeweging
- Je kan zelfstandig werken, maar kan ook teamgeest aan de dag leggen
- Je hebt organisatievermogen en bent werkdrukbestendig
- Je bent sterk in cijfers en werkt nauwkeurig
- Je bent sterk in communicatie en dit zowel mondeling als schriftelijk
Werkplek
Je zal werken op een mooie centraal gelegen werkplaats gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer: Hoogstraat 26-28, 1000 Brussel.
Wat bieden wij
-
Een contract van onbepaalde duur
-
Een aantrekkelijk loon
-
Maaltijdcheques
-
Hospitalisatie- en groepsverzekering
-
Begeleiding en coaching om professioneel verder door te groeien
-
Aandacht voor een goede werk-privé balans
Geïnteresseerd?
Is dit de job die je op het oog hebt en wil je onze collega worden?
Stuur dan je cv met motivatiebrief per mail ten laatste op 21/10/2024 naar jobs@accg.be of via traditionele post naar de Algemene Centrale van het ABVV, t.a.v. De Voorzitter Werner Van Heetvelde, Hoogstraat 26/28 – 1000 Brussel.
Jouw kwaliteiten zijn belangrijker dan je geslacht, leeftijd, handicap of origine. De selectie gebeurt op basis van kwaliteiten en competenties.