rode banner site
Name
Info voor delegees

Het ABVV, het Algemeen Belgisch Vakverbond, komt op voor de rechten van werknemers. Wij combineren overleg en vastberadenheid ter verdediging van de werknemers. Wij strijden voor kwaliteitsvolle jobs voor iedereen, zonder enig onderscheid.

Wij ijveren voor een sociaal en solidair project met meer sociale rechtvaardigheid, een betere (her)verdeling van de welvaart en meer gelijkheid op de werkvloer. In ons streven naar een collectief en solidair sociaal project, zorgen we er ook voor dat we klaar staan voor de belangen en problemen van individuele werknemers.

Lees hier verder:

28.02.2022

SOLIDARITEIT // Alweer veroordeling ABVV-delegee

Zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf voor deelname aan een stakingspiket aan de gevangenis van Lantin (Luik).

07.10.2020

ABVV-delegees: onze strijdende superhelden voor waardig werk

Op deze werelddag voor waardig werk is het belangrijk om stil te staan bij het geleverde werk van onze ABVV-delegees. Ook zij willen samen vooruit voor waardig werk en sociale bescherming.

07.05.2020

Veilig heropstarten na COVID-19? Info voor delegees

Info voor delegees over wat je zelf kan doen en over wat je bedrijf moet doen om de heropstart na de coronacrisis veilig te laten verlopen.

There are no results!