Juli 2022
Cover pensioenen hoe zit het nu

Nu de regering de pensioenhervorming voorbereidt, maakt het ABVV – in tien vragen en antwoorden – de stand van zaken op over de pensioenen: leeftijd, voorwaarden, zware beroepen, minimumpensioen, pensioenbonus, enzovoort. Je leest het hier.

September 2022
cover de nieuwe werker  5 2022

ABVV-ledenmagazine

Dossier Energie | Gesprek Vlaamse Sociale Bescherming | Palestina Ahed Tamimi | Pensioen: jouw vragen beantwoord

Juni 2022
Cover echo 06 2022

Nieuwsbrief van de ABVV-studiediensten

Dringend meer koopkracht voor sociale uitkeringen | Deur-aan-deurverkoop van energiecontracten … Omkadering is meer dan nodig! | Kader voor Europees minimumlonen: belangrijke stap vooruit | Uber X: de aan het platform opgelegde exploitatievoorwaarden zijn niet in strijd met de Grondwet! | Enkel vertrekvakantiegeld in toekomst niet langer verrekend in 1 keer | EU-aanbeveling over individuele leer¬rekeningen aangenomen | Voor een beperking van de huurindexatie in Brussel | Aanbevelingen voor de waterfactuur van de toekomst | Begrotingsaanpassing Wallonië | Syndicale vrijheden als rode draad in internationale uitwisseling

Abonneer je op onze nieuwsbrief.